Regeneracja układów paliwowych

Nasza firma jako jedna z nielicznych zajmuje się regeneracją układów wtryskowych silników diesla po zatartych pompach wysokiego ciśnienia.

W serwisach ASO ta operacja jest wykonywana tylko w jeden sposób. Jest to wymiana wszystkich elementów paliwowych takich jak zbiornik paliwa, pompa wstępna, filtr, pompa wysokiego ciśnienia, przewody paliwowe, wtryskiwacze. Jeżeli auto jest w gwarancji producenta to koszty są po stronie ASO, ale gdy dramat zdarzy się po gwarancji to koszty mogą sięgnąć nawet 38 000 złotych.

W autach powyżej trzech lat często właściciel pojazdu decyduje się na montaż używanych części. Założenie poprawne, ale podczas montażu największym probleme jest usunięcie opiłków z układu paliwowego, które doprowadzą do zniszczenia już wymienionych elementów. Żeby do takich sytuacji nie dochodziło nasza firma wprowadziła usługę czyszczenia układu paliwowego za pomocą specjalnego urządzenia pulsacyjnego. Po wielu tego typu operacjach w samochodach BMW nie zanotowaliśmy ani jednej reklamacji, a koszty naprawy zamykają się w cenie zależnej od rodzaju auta około 10 000 złotych

Gdy wszyscy
zawiedli

but8
Przegląd przed
zakupem samochodu

but3
Serwis
okresowy

but8
Kontrola przed
upływem gwarancji

but4
Usuwanie typowych
usterek samochodu

but3

 

Regeneracja  ATC VTG
butm_51
Regeneracja turbosprężarek
but3
Regeneracja Vanosów
but4
Regeneracja silników
but8
Regeneracja ukł. paliwowych
but3

 

Wypalanie DPF
but3
Naprawa skrzyni biegów
but4
Klimatyzacja
but8
Wymiana ogumienia
but3
M Power
but8